To było prawdziwe wyzwanie naszych uczniów podczas dwudniowej wycieczki w Bieszczady w dniach 13-14 czerwca. Bieszczady Challenge, tak najkrócej można opisać naszą wycieczkę. Końcówka roku szkolnego podczas tej wyprawy przyniosła dla naszych uczniów naprawdę wiele wrażeń i emocji. Podczas gry terenowej z piktogramami w rękach, uczniowie musieli pokonać górskie potoki, odnaleźć skarb w postaci tabliczek zamieszczonych na drzewach, a na koniec utworzyć wiersz z napisów odnalezionych na drzewach. Po tak wyczerpujących przeżyciach udaliśmy się na punkt widokowy w Polańczyku, gdzie podziwialiśmy panoramę Soliny oraz zjedliśmy pyszne lody. Wieczór również zapełnił się mnóstwem atrakcji, każdy relaksował się na swój sposób. Graliśmy w siatkówkę, w kosza, tańczyliśmy belgijkę, jak również podziwialiśmy rzeczkę Solinkę. Największym wyzwaniem dla nas wszystkich okazała się w drugi dzień, wyprawa na najwyższy szczyt polskich Bieszczadów i województwa podkarpackiego, wznoszący się na krańcu pasma połonin – Tarnicę na wysokość 1346m n.p.m. To było prawdziwe przeżycie, łatwo nie było, ale nasze piechury się nie poddawały, odnalazły w sobie siłę, aby pokonać trudy wspinaczki. Kiedy byliśmy już u szczytu Tarnicy, piękne widoki i satysfakcja, że daliśmy radę, zrekompensowały nam wszystko. Już wiemy, że w walce z naszymi słabościami to my jesteśmy „górą”. Było cudownie ….Sami zobaczcie: