Rada Osiedla Króla Augusta zaprasza do oddania głosu na projekty w Rzeszowskim Budżecie Obywatelskim. Już można głosować!
Zgłoszone są 2 projekty w 2 kategoriach.

W kategorii II projekt nr 25 i w kategorii III projekt nr 56. Więcej o projektach, przeczytasz w załączonym plakacie lub na stronie rbo.erzeszow.pl - tutaj również zagłosujesz!

Głosować może każdy mieszkaniec Rzeszowa (nie trzeba być zameldowanym), bez względu na wiek. Możesz zagłosować za swoje dzieci!

Zagłosuj teraz, nie czekaj do ostatniej chwili. Głosować można TYLKO do 2 listopada 2020 roku.

30 października wychowawcy podjęli temat zbliżającego się święta Wszystkich Świętych. Mimo szczególnych  pandemicznych okoliczności  warto podjąć refleksję nad przemijalnością naszego życia i nadzieją na szczęśliwszy "drugi brzeg".

Loading...

Zbliżające się listopadowe święta i związana z nimi pamięć, o tych którzy odeszli, stały się przyczynkiem zorganizowania wyjścia dla uczniów klasy 2a i 3b, pod Pomnik Ofiar Terroru tzw. „pomnik 10 rąk” w Rzeszowie. Wysłuchanie genezy powstania postumentu oraz jego dokładne obejrzenie, skłoniło słuchaczy do długich i poważnych dyskusji. Los dziesięciu mężczyzn, rozstrzelanych przez hitlerowskich esesmanów, głęboko poruszył zebranych uczniów. Ta lekcja historii i patriotyzmu z pewnością pozostanie na długo w pamięci naszych wychowanków. 

wyjście_pomnik
wyjście_pomnik
Previous Next Play Pause
1 2

Szanowni Rodzice,
Uprzejmie informujemy, że został uruchomiony dyżur konsultacyjny dla nauczycieli, rodziców i uczniów.

W dniu 29 października 2020 r.(czwartek) w godzinach od 16.00 do 18.00 pod numerem telefonu 17/7483808
Dyżur pełni psycholog Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Rzeszowie Pani Małgorzata Wcisło.
Zapraszamy do skorzystania z porad psychologicznych.

W październiku uczniowie klas: 3a oraz 3b, brali udział w cyklu zajęć, których tematem przewodnim była przemoc i agresja. Dzieci poprzez prezentowanie scenek dramowych, przygotowywanie plakatów, tworzenie kodeksu „antyprzemocowego”, prowadzenie dyskusji czy pracę z tekstem poznawali rodzaje przemocy oraz sposoby zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Dowiedzieli się również, gdzie należy szukać pomocy i wskazywali zaufane osoby z najbliższego otoczenia, u których mogą uzyskać wsparcie. Podsumowaniem zrealizowanych treści, było przygotowanie przez uczniów materiałów edukacyjnych, umieszczonych na gazetce szkolnej.

przemoc_kl_3
przemoc_kl_3_02
przemoc_kl_3_03
przemoc_kl_3_04
Previous Next Play Pause
1 2 3 4