Tuż przed rozdaniem świadectw klasy młodsze uczestniczyły w plenerowej akcji "CHODNIKOWA POEZJA" zorganizowanej przez Koło Animatorów Kultury Literackiej Dzieci Wydziału Pedagogicznego przy Uniwersytecie Rzeszowskim. Spotkanie poprowadziła – dr hab. prof. UR Alicją Ungeheuer-Gołąb i studentki pedagogiki UR. Uczniowie słuchali i powtarzali wiersze i rymowanki, wzięli udział w zabawach podwórkowych oraz wykonali kredą wiele kolorowych i ciekawych ilustracji do wierszy, rymowanek i wyliczanek. Akcja miała na celu propagowanie czytelnictwa wśród dzieci. Dziękujemy organizatorom za pomysł i za zaproszenie nas na lekcję, która w sposób szczególny rozbudza wyobraźnię odbieraną przez obrazy, dźwięki, wrażenia dotykowe i w ten sposób rozwija naszą pomysłowość i kreatywność.

chodnikowa_poezja_2023
chodnikowa_poezja_2023_02
chodnikowa_poezja_2023_03
chodnikowa_poezja_2023_04
chodnikowa_poezja_2023_05
chodnikowa_poezja_2023_06
chodnikowa_poezja_2023_07
chodnikowa_poezja_2023_08
chodnikowa_poezja_2023_09
chodnikowa_poezja_2023_11
chodnikowa_poezja_2023_12
chodnikowa_poezja_2023_13
chodnikowa_poezja_2023_14
chodnikowa_poezja_2023_15
chodnikowa_poezja_2023_16
chodnikowa_poezja_2023_17
chodnikowa_poezja_2023_18
chodnikowa_poezja_2023_19
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

23 czerwca 2023 r. odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego. Oddział przygotowawczy dla uczniów z Ukrainy odwiedziła Pani wicedyrektor Małgorzata Matias, która wręczyła uczniom długo wyczekiwane cenzurki. Ogromne gratulacje należą się wszystkim, ponieważ osiągnęli niesamowity sukces, wykorzystując swoje talenty. Dzięki pomocy Pani Kathleen Skowronek Weber i jej przyjaciół dzieci otrzymały jeszcze słodkie upominki i tym miłym akcentem rozpoczęły wakacje.

zakonczenie_roku_5OP
zakonczenie_roku_5OP_02
zakonczenie_roku_5OP_03
Previous Next Play Pause
1 2 3

Zakończenie roku szkolnego odbędzie się w piątek - 23 czerwca.
Wychowawcy klas VIII spotkają się z uczniami w salach lekcyjnych o godzinie 8.00, a wychowawcy klas I – III o godz. 9.00.
Pozostali uczniowie (klasy IV – VII) spotkają się z wychowawcami w sali gimnastycznej (również o godzinie 9.00), po czym udadzą się z nauczycielami do wyznaczonych sal.
Po wręczeniu świadectw, ksiądz proboszcz – Janusz Podlaszczak zaprasza społeczność szkolną na mszę świętą do Kościoła pw. Chrystusa Króla o godz. 10.30.

Francuski pisarz Wiktor Hugo, powiedział: "Życie składa się z przywitań i pożegnań". Te pierwsze są radosne i zapowiadają coś nowego, pożegnania uświadamiają nam, że coś się kończy. Dla uczniów klas trzecich zakończył się pewien etap – I etap edukacji. 20 czerwca uczniowie, nauczyciele i rodzice spotkali się na uroczystej akademii z okazji zakończenia roku szkolnego 2022/2023. Wiersze, przedstawienia, piosenki i dobre słowo umiliły ten uroczysty dzień. Pan dyrektor podziękował uczniom i nauczycielom za całoroczny trud oraz rodzicom za pomoc niesioną szkole. Wręczył nagrody, dyplomy i listy gratulacyjne.
Drodzy Uczniowie!
Życzymy Wam wspaniałych sukcesów, dobrych wyborów, spełnienia marzeń! Wierzymy, że wiedzę i doświadczenie wyniesione z murów tej klasy, będziecie rozwijać w kolejnych latach edukacji.

klasy_3_pozegnanie
klasy_3_pozegnanie_03
pozegnanie_klas_trzecich_2023
Previous Next Play Pause
1 2 3

Uczniowie klasy 1b w roku szkolnym 2022/2023 realizowali Międzynarodowy Projekt Czytelniczy „Czytam z klasą lekturki spod chmurki”. Jego głównym celem jest wspieranie rozwoju czytelnictwa wśród dzieci. Program opiera się na zmianie sposobu omawiania lektur szkolnych, polegającej na zaangażowaniu uczniów w aktywne działania oraz atrakcyjne formy pracy z tekstem.
Hasłem programu w tym roku było “Podróżowanie przez czytanie”, a postacią przewodnią była mała chmurka Tosia, która w trzech kolejnych modułach, towarzyszyła uczniom w podróżowaniu i poznawaniu świata.
W I module uczniowie z lekturą „Bolek i Lolek poznają Polskę” wyruszyli w PODRÓŻ PO POLSCE, II module PODRÓŻE PO ŚWIECIE uczniowie wybrali się na Antarktydę z lekturą „Zaczarowana zagroda”, w III module PODRÓŻE PO EUROPIE uczniom towarzyszyła lektura „Z Piaskownicy w świat”. Uczniowie czytali wybierane lektury oraz wykonywali zadania związane z ich treścią.
Praca z lektura dostarczyła uczniom wiedzy na temat Polski, innych krajów. Uczniowie z zaangażowaniem realizowali zadania czytelnicze zawarte w projekcie. Cały projekt był wartościowym doświadczeniem i ciekawą przygodą czytelniczą. Wszystkie zadania sprawiły dzieciom mnóstwo radości i wykonywali je z dużym zaangażowaniem.