- Szczegóły
- Odsłony: 596
W drugim półroczu klasa 2a przystąpiła do projektu MAC Natalka i Antek w Świecie Wielkiej Matematyki, w którym według założeń, w nieszablonowy sposób poznaje przydatność matematyki w codziennym życiu.
W czterech modułach tematycznych, których realizacja przewidziana jest na dany miesiąc uczniowie wykonują zadania wymagające praktycznego zastosowania poznanych wiadomości matematycznych. Moduły tematyczne, które zawiera projekt, są następujące: Matematyka w kuchni, Matematyka w technice, Matematyka w mieszkaniu i Matematyka w sklepie.
Dzieci otrzymały dzienniczki, w których na dowód realizacji zadania wklejają pamiątkowe odznaki. W lutym przygotowały pyszną owocową sałatkę, a w marcu wykonane zostały karmniki dla ptaków z wykorzystaniem surowców wtórnych.
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.
- Szczegóły
- Odsłony: 599
10 marca uczniowie z klasy 6a spotkali się na wieczorku gier. Klasa miała okazję lepiej się zintegrować oraz przywitać nowych uczniów z Ukrainy, którzy dołączyli do naszego zespołu w tym tygodniu. Wszyscy świetnie się bawili. Zajadali pizzę i inne przekąski, grali w planszówki, gry karciane oraz Twistera.
Koniecznie musimy to powtórzyć!
- Szczegóły
- Odsłony: 598
8 marca to wyjątkowy dzień w roku. W tym dniu swoje święto obchodzą wszystkie kobiety, zarówno te duże, jak i te małe. Uczniowie klas 1-3 naszej szkoły również włączyli się do obchodów DNIA KOBIET. Były życzenia, kwiaty, drobne upominki i dużo życzliwości. Na zajęciach uczniowie poznali sylwetki znanych i wybitnych Polek.
Z okazji Dnia Kobiet życzymy paniom:
Szczęścia, uśmiechu, dużo radości,
spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń
i samych przyjemnych w życiu zdarzeń…
- Szczegóły
- Odsłony: 634
Uczniowie klasy 2b przeprowadzili eksperymenty, sprawdzające gdzie jest powietrze. Okazało się, że chociaż go nie widać, jest wszędzie obecne.
- Szczegóły
- Odsłony: 622
W szkole podejmujemy działania zwiększające bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W związku z tym na lekcjach techniki uczniowie klasy IV wykonywali Panią lub Pana STOP. Po zapoznaniu się ze znakami drogowymi doskonalili swoją wiedzę zapamiętując ich kształty i kolory. Wszyscy uczniowie zaangażowali się w wykonanie pracy umieszczając na niej najważniejsze według nich znaki. W galerii prezentujemy efekty pracy.
Strona 170 z 293